Rastlös

Å Herre gud vad jag är rastlös och har tråkigt. Det finns ju inget att göra och vädret är så tråkigt att jag inte är sugen på att gå ut och gå. Usch, säger jag bara!!
Tänkte att jag skulle ut och övningköra men min bror har bilen,så det får bli senare i dag/kväll.
Ne, vad ska man hitta på?
Just nu sitter är jag inne på MSN och pratar med lite folk, lysnnar på låtar från RENT och tittar på bilder på Taylor Lautner och Robert Pattinson. Dom är såå jäkla snygga!!
Funderar på att krypa upp i soffan och läsa lite, det är ju alltid trevligt.



  Hjälp säger jag bara! Så jäkla snygga han är!! Vad är det med killar med smutsiga och slitna kläder, varför är det så jäkla snyggt?! Kolla in arm musklerna, helt sjukt!!  

Tjoflöjt /Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test