Övningskörning

Det börjar faktiskt gå riktigt super med körningen, bokade in mig på en teorikurs med start i slutet av augusti så det blir precis att jag hinner klart med den tills jag fyller 18. Menmen om jag får vänta 2 veckor på körkort sen så skit samma, jag ska ju klara av allt annat upptill också!

Körde precis mig, moster och Freja till skärsjön där det var meningen att vi(läs dom) skulle ta oss ett dopp men ösregnet som passade på att titta förbi just då avskräckte och vi satt kvar i bilen med en påse kakor.....
Vi har två små finfina klippsom jag tänker lägga upp lite senare när jag får den möjligheten, de är fåordiga men säger en hel del om oss tre ihop.

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test