Oj då!

Det blev liiiite sent:P Skulle skriva igår men så kom det något ivägen som jag inte ens kan minnas vad det var och sen när jag skulle skriva vid halv ett så gick det inte. Haha. Snacka om misslyckat! Hade i alla fall en bra dag igår. Någorlunda produktiv danslektion, fick flyttat den lektionen så den i stället hamnar på torsdagar och vi börjar alltså ett på fredagar då:) Vi åkte iväg för att arbeta med projektarbetet vilket kanske gick sådär på grund av regn, och sen när jag kom hem frös jag som ett as så det blev ett mysigt rosa och glittrande skumbad för min del:D Tittade på film med mina päron med. Hör och häpna gott folk! De tittade på hela filmen!!
Har haft en efterlängtad sovmorgon och nu ska jag ut och gå med min mamma i blåsten. Inte jättesugen men men...
Ska nog ta det så lugnt som möjligt nu under dan med nån film kanske. Ikväll tror jag att det blir spelning på smedjan och sen får jag väll se vad som händer.
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test