Malmö festivalen

Hejsan!
Åkte i fredags med mina föräldrar till Malmö för att träffa min släckt och för att gå på Malmö festivalen.
Det blev en riktigt mysig helg. Åkte in till stan där festivalen var och det var fullt ös där. Och vet ni vad, jag smakade på Känguru, struts och KROKODIL hahah helt sjukt. Jag som är så rädd för att smaka på saker och ting och så vågade jag smaka på krokodil. Jag tyckte till och med att alla tre smakade gansak gott. Jag är så stolt över mig själv!! :D 
Jag fick även tid för lilte shopping i Malmö. Köpte lite grejer för naglarna som gör dom blankare och starkare. Sen köpte jag ett par byxor som jag ska ha till dansen och så köpte jag en almanacka. 

I dag träffade jag tjejerna i stan, vi satte oss som vanligt på Falkis ett tag och sen gick vi och tittade i affärer. Vill börja ha lite tuffare kläder, särklit nu om man ska börja gå ut och festa och så :P Så dom fick hjälpa mig att hitta något som passar. Det blev faktist en klänning. Den typen av klänning är något helt nytt för mig, inte precis en sådan typ som jag brukar ha på mig. Men det är kul att testa nya saker. Den är både tight och kort och man kan ha den med eller utan axelband, så nu är det bara det att jag ska våga ha den på mig också :P 


   Här är klänningen! :D

Tjoflöjt  /Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test