Längtan

Jag vet inte men håller ni inte med om att väntan kan vara både jävligt och något fint? 
Nu har jag gått runt i veckor och längtat efter fint väder och sol och nu när den äntligen är tillbaka så mår jag hur bra som helst. Jag längtar efter Hanna och Malin att det gör ont i mig, dom kommer hem snart och jag vet hur galet kul vi kommer ha när vi träffas igen. Min moster och kusin åkte till Öland i måndags och igår när jag fick reda på att om kommit hem ringde jag upp direkt och nu sitter jag här hemma hos dom och mår bra i hela mig. 
Som precis allt här i livet så har allt två sidor, en mörk och en ljus. 
Detsamma med längtan. Det kan praktiskt taget vara ett helvete under tiden, men gör också banden och betydelsen så mycket starkare när man är tillsammans igen. 
Längtan efter något får en att fortsätta framåt och sträva efter ett mål, vilket gör att tiden går så mycket fortare. 
Längtan kan innebära stora ting, men man får inte glömma bort att det oftast är de små sakerna som gör den där lilla skillnaden som man oftast glömmer bort att uppskatta.

(Bilden är tagen a min älskade kusin, Freja. Visst är hon duktig!)

Jasmin

Kommentarer
Postat av: ♥ Denise

Åh tusen tack söta du :)

2009-08-07 @ 22:14:31
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: louise

fin blogg =)

2009-08-08 @ 16:47:34
URL: http://louiseebernstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ah!! Vi måste ses nu! Imån kanske? Shit:) hur mår du? Riktigt fint skrivet förresten:)

2009-08-09 @ 18:05:44
Postat av: Kusin!

Jag längtar efter dig NU fluffis!

Kooom heeeem nuu! :O<3

2009-08-10 @ 20:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test