Konsert på Smedjan

Var i går på konsert på Smedajan. Träffade första killarna från Varberg, som spelar i Concrete Legends. Det var därför som jag och Malin var på konserten för att lyssna på dom och för att umgås med Jasmin som jobbade där. I allafall, jag och Malin hängde med killarna och åt lite pizza, eller dom åt pizza och jag tittade på :P
Sen kilade vi in i dans salen för att bara flumma lite och vänta på att klockan skulle bli typ 7.
Det blev en ganska kul kväll. Hade kul med killarna som jag inte har träffat på hur länge som helst, så det var kul att umgås med dom igen.
Nu ska man bara försöka få bort alla stämplar som jag har över hela armarna, axeln och ben :P Malin, Jasmin och Mattias tyckte det var lite kul att stämpla hela mig :P

Nu blir det till att arbeta med psykologin om det undermedvetna försvarsmekanimerna
Tjoflöjt /Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test