Kläd städning

När jag kom hem efter skolan i dag stod det en stor, stor kasse full med kläder. Min bror och hans flickvän ska flytta och har därför rensat ut massor av kläder som jag fick :D En del av dom var riktigt bra och andra mindre bra. Fick även ganska många tröjor som är bra att ha som dans tröjor. Men efter som jag fick nya kläder fick jag ett ryck att kassta mina gammla kläder. Så jag satte i gång att kassta ut alla kläder i gadroben på golvet och började gå igenom det. Jag kan säga det att det blev en hel del kassar fulla med kläder som ska bort :P Så nu har jag en gadrob där allt är på sin plats och där jag bara ha sådana kläder som jag gillar och använder. :D Är så stolt över mig!!
Nu ska jag ta någon kanelbulle och lite frukt blir det nog oxå och sätta mig och titta på något avsnitt Vänner. 
Tjoflöjt  /Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test