Hemma igen!

Hejhopp på er!
Är hemma igen efter Italien-resan. Har varit en helt underbar resa förutom att jag blev sjuk när vi var i Levanto (mitt favorit ställe på jorden) i norra Italien. Jag var sjuk i 6 dagar, låg då i riktigt hög feber, som högs hade jag 40 grander :/ Det var så jobbigt. Men annars har resan varit kanon! Det var kul att ha med en kompis (Malin) detta året.
På resan smakade jag även en drink, drack alltså alkhol för första gången på min 18års dag :D haha
Nu känns det jätte skummt att vara hemma igen. Här är inte riktigt lika fint väder som i Italien.  Har inte hunnit göra så mycket än. Mina bröder och deras flickvänner kom hem igår till oss och vi hade en riktigt trevlig kväll allihopa =) Sen på kvällen tittade jag på Kalle Blomkvist Mästerdetektiven lever farligt . Den är sååå bra alltså! Jag älskar den! haha
I kväll ska jag få träffa Jasmin igen, ska bli så kul att ses :D  Jag gissar på att det kommer att bli mycket prat! :P
Ne nu ska jag gå och läsa lite. Ha det gött

Tjoflöjt /Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test