Håltimma

Och så börjar det igen...suck! Vi har knappt börjat och det ända vi har är håltimmar:P Första dagen bestod av en låååång håltimma och även idag får vi upplev denna förteelse. Vi har i ala fall köpt block och pärmar än så länge och fått panik då vi trodde att vi missat en av glimmans lektioner, insåg dockatt det inte var våran lektion:p Lite klantigt kanske:D
Nu sitter vi och väntar på att Jasmin ska komma så vi kan äta och kanske ta en projektarbetsfika;P Jag vill förresten förklara varför inte jag skrev igår! Jo, det var nämligen så att jag inte mådde bra...låt oss säga som så att jag nu förstår var disney har fått den gröna färgen ifrån när man mår illa lixom:P Jag var grön i hela ansitet!! Pappa undrade om skolan tar kol på mig:D Haha! Men nu mår jag bra igen så det är bara för oss att ta tag i tristessen och fortsätta med våra galenskaper:D
Puss o Kram! //MaHa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test