Grymt lyckad gårdag

För en gångs skull är jag glad att det regnar idag, så man kan tillåta sig att vara seg, bakis och fylld med träningsvärk!
Inspelningarna igår gick toppen, vi hann inte göra så mycket som vi först trodde men det vi gjorde blev extra bra.
När jag sen kom hem så var jag jätte trött och mådde inge vidare, tog det lugnt ett par timmar och vid halv tio blev det utgång i sällskap med Sarah och hennes pojkvän. Till en så kallad "reparfest", kvällen var galet lyckad och jag ser fram emot nästa.
Dagen efter är inte alls lika rolig men humöret är faktiskt på topp ändå, jag var hemma runt 2igen tror jag men hamnade i telefon med min älsklingspetter fram till klockan 5 på morgonen, vaknade av klockan som ringde vid 7, slänger mobilen i golvet och sover till halv 12. Härligt!

Gjorde misstaget att cykla in till stan i för lite kläder, det började ösregna och nu är jag bara allmänt frusen =)
Nu ska jag ta det lugnt ett par timmar, försöka få tag i Sarah och snacka lite om igår, sen ikväll är det dags för kräftskiva med släkten. Ska bli riktigt kul faktiskt! Men nu, film....

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test