G'morning sunshines

Måste börja med ett litet meddelande till Malin, ni andra kan ju titta bort haha;
Härligt att du hittat tillbaka till livets ljusa sida nu deppo ;)

Det var riktigt skönt att det var helg igår och jag inledde helgen genom att ha en riktig tjejkväll med Sarah, det hela började med att vi cyklade till hemmakväll och köpte lite godis och hyrde film.
Sen drack vi lite för att höja upp humöret yttrligare lite, och va allmänt tjejiga, rätt härligt faktiskt. Men som sagt vi satsade inte på något enormt festande, det blir det förhoppningsvis ikväll istället.
Känner mig konstigt nog utsövd och glad idag och även jag ska börja dagen med lite träning, ska nog uppdatera mitt simkort när jag får lön, det lät så härligt att simma nu!



Vad som inte lockar däremot är vad jag ska göra med alla tomma timmar fram till ikväll!
Känner inte för att göra ingenting...

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test