Fobi för söndagar

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, JAG HATAR SÖNDAGAR!
Det är min värsta fobi....

Jag vet inte vad det beror på men det är aldrig något som händer, skola dagen efter och ingenting tycks gå bra :P
Känner mig ganska duktigt som skrivit klart pjäsanalysen för slutproduktionen och skrivit loggbok och skickat in över hur allt går med projektarbetet. Duktigt gjort men hur kul är det egengligen?

Följde med mamma till Jysk en sväng och ikväll ska jag äta hos mina morföräldrar igen.
Men jag vill ha något att göra!!
Får väl försöka muntra upp mig med att ta en promenad eller något liknande :)

Hanna har redan berättat lite om spelningen, ni kan få höra min version också som jobbade där.
Det kom 68 pers vilket är så äckligt dåligt och folket som kom dit var mestadels småungar som gick på sin första spelning eller folk som kom dit för att skratta åt ett band som tror sig vara stjärnor.
Men jag hade kul med "kollegorna" i alla fall, det var rätt uppmuntrande att få höra att publiken tyckte det var skillnad på de konserter jag arrangerar och den som var igår. Vågar nästan hålla med dem på den punkten men det är ju alltid kul att höra från andra!


Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test