Finally

Vet inte riktigt var jag har mig själv nu för tiden, känner mig jättepigg just nu och det tror jag är pga att jag verkligen kommit igång med träningen på allvar igen, men samtidigt känner jag mig matt och ruskigt uttråkad.
Sovit jättegott i natt och vaknade inte förrän vid tio med världens träningsvärk i rumpan och ryggen, gick upp och tog en promenad med musik i öronen.
Ett riktigt skönt sätt att starta upp dagen med, satte mig ute på altanen i det varma men dock grå vädret när jag kom hem igen och åt en härlig frukost och gjorde upp en skiss av mitt blivande cv.
Tro det eller ej men Jasmin Bengtsson har numera ett riktigt cv, tänkte skriva det på datorn nu och kopiera upp ett antal ex.
Får hoppas att någon nappar där ute!



Annars, vad händer idag?
Ska göra mig respektabel och möta Sarah om nån timme, vi ska gå och attackera alla affärer i stan med cv:t och samtidigt passa på att planera kommande projekt för i höst. Spännande.
Sen är det jobb som väntar för mig ikväll, mindre kul men har bara 3 dagar kvar på jobbet, det ska jag väl klara av.

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test