En vanlig måndag

Hade lite svårt att somna igår, slutade med att jag låg och messade med en sömnlös Mattias.
Jag har inte känt mig i topptrim nu på ett tag, vet faktiskt inte vad det beror på men jag skyller på vädret, som vanligt!
Jag skulle jobbat heldag idag men eftersom det både åskar och regnar lite titt som tätt så ringde dom och sa att jag inte behöver komma in idag, om det inte blir fint väder.

Då väckte jag min skönsovande lillasyster och sa att det var dags för henne att gå upp för att vi ska ta tåget till Varberg och glo i affärer, båda två behöver komma bort från Falkenberg en sväng. Dessutom får jag mitt träningskort aktiverat idag så ikväll blir det en stund på gymmet med Easy Line, ska bli så sjukt skönt och hoppas på att min kropp mår lite bättre sen.

Om en vecka (tror jag) så kommer mina tjejer hem från Italien och det ska bli så kul att få träffa dom igen!
Saknar er!!

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test