Damn I'm tired



Jag försöker hålla modet uppe och inte braka ihop som världens surkärring, det är ju inte alla andras fel att jag är trött, uttråkad och har en fruktansvärd huvudvärk. Satt precis och kollade på en film, the girl next door, helt okej film och inte komplicerad för huvudet vilket jag tackar för. Den hade nog faktiskt varit rätt kul om jag vart på rätt humör.
Ska försöka gå ut i friska luften en liten sväng och sen sätta mig och bara ta det lugnt, ingen mer dator för mig ikväll!

Ingen av oss har uppdaterat sedan studion men det kommer både bilder och info om allt, men inte av mig just nu.
Blir nog inget bloggande för min del imorgon heller, direkt efter skolan ska jag på min första teorilektion och sen ska jag, mamma och julia ut och äta för att mamma fyller år!

Jasmin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test