Dagen efter

Har vaknat, ätit frukost och duschat efter en rolig kväll hos Freekish. Mår prima och ser fram emot en slappesöndag här hemma. Måste säga att jag har insett vikten av att dricka vatten:P Drack mer än några andra minnesvärda kvällar men känner ingenting då jag varvade med lite vatten igår. Notera lite, men två glas i alla fall:) Känns bra!
Blev många roliga samtalsämnen igår och tror nog att huvudtemat var Fredrikas fylle-moments:D Tänkte visa hur jag såg ut med, för det blir tyvärr inte fler bilder än så. Rebeccas kamera var inte där:P



Galet dålig och suddig bild men men...
Hade mina hemmaklippta Nolita-shorts, vit T-shirt från JC och Jasmins väst från Vero Moda tror jag...Tack för lånet gumman!!

Nu ska jag till Freekish:P Vi hörs!
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test