Brunch<3

Och så var det dags igen. När sommarlovet kom igång så firade jag och Freekish det med att käka en brunch ute i det fria, och så tänkte vi även sluta detta skede. Utomhus kunde vi dock inte vara då det är skitväder men brunchen den blev av:) Vi sitter nu här hemma och proppar i oss av choklad/hallon-scones, am pannkakor och frukter. Gott!!
Vad händer idag då? Vi tänkte i alla fall se nån film och blir det fint väder nån gång så tänker i alla fall jag utnytja situationen:D Ikväll blir det nog mys här hemma med egna drinkar eller nått:) Åh! Just de:) måste visa vad jag köpt på resan också! Men nu får ni nöja er med brunch-bilder.

     

Jag bakar:)



Och resultatet!

      

Nu ska jag äta lite till tror jag...
Puss o kram! //Malin

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Ååh nu blir jag hungrig! ..jag som tyckte min frukost blev fin idag, men inget slår ju detta :O

2009-08-12 @ 13:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test