Bio

Gårdagen var riktigt lyckad många skratt och en galet full släkt, jag höll mig nykter tillsammans med de yngre, provade dock ett par flaskor från min "samling" bacardi - vattenmelon. Är det kräftskiva så är det, men som sagt jag höll mig på den rätta sidan. Det togs en del bilder igår men jag kan inte visa dom än för att kusinen inte skickat över dom än.
Så vi kan ju ta hela storyn om gårdagen ihop med dom vid ett senare tillfälle.

Jag sov över i mina morföräldrars husvagn inatt och har mest bara tagit det lugnt hela dagen fram tills det blev dags att ta tåget till Halmstad för en biodejt.
Riktigt spännande och jag var rätt nervös, men han var verkligen kanon mysig och ville tydligen träffa mig igen =)
Kollade på G.I Joe: The rise of Cobra, helt okej film, något överdriven men det finns ju alltid sånt som är värre!
Ska absolut tipsa mobror om att se den, han kommer älska den tror jag.



Nu ska jag gå och lägga mig, så jag kommer i säng ganska tidigt och orkar träna imorgon!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test