18 årskris?

Mitt sista sommarlov börjar lida mot sitt slut och det är dags att börja starta hjärnan igen och börja blicka framåt.
Måste börja söka kvälls-/helgjobb nu för att kunna ha pengar till allt jag vill kunna göra nu det närmsta året, dessutom bra att få in en fot nånstans i dessa tider så att det blir lättare sen.
Blir helt sne i huvudet av allt cv-tänk, varför göra det så komplicerat och skapa en hel värld för ett litet papper som det ändå bara ägnas 25 sekunder åt? Pust.

Medelhavsvärmen sägs vara påväg hit, jag har en vecka kvar på jobbet och sen är det total frihet i två hela veckor innan skolan drar igång mot studentens lyckliga dagar! Längtar verkligen tills allt är klart, men det är ändå en skrämmande tanke, vad ska jag göra sen då? Året kommer gå fort och det här sista året kommer bli riktigt kul men tufft!
Men ännu är det sommarlov, hur ska jag tillbringa mina två sista vekor?
Jag är inte mycket för att planera längre men det är mycket jag skulle vilja hinna med innan lovet är slut.

Solen har tittat fram nu och ja tror jag ska sätta mig ute och läsa lite!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test