Wohooo!

Det känns som en såndär sjukt bra dag, trots en del problem med bandbokning så har det varit en bra dag!
Allt började med att jag och orfar var ute och övningskörde och det gick riktigt bra me tanke på att jag inte kört på ett tag.
Jag kommer till och med få köra hem till min Simon om 2 månader, tänk de ni!
När jag kom hem satt jag framför datorn och mailade med massa managers, håller på att arrangera en storslagen konsert så därför är jag i full gång med att boka band. Avslöjar inte för mycket än men det kommer bli grymt och påkostat! =)

Första lektionen idag var idrott och den började 13.00
Jag och Bettan skulle hålla i lektionens uppvärmning och läraren blev så sjukt nöjd så vi fick MVG! Ni som känner mig kan ju bara ana hur glad jag blev över ett sånt betyg i idrott! De är ju lika stor chans till de som att jag skulle bli träffad av blixten när de inte åskar liksom =D
Sen hade vi styrka/konditionsstationer under den övriga lektionen och shit vad taggan jag var haha, jisses...
Sen hade vi genomgång om orientering, som vi ska ut och göra på torsdag...Ja det blir ju sååå kul, tur att de inte går på betyget. Svenskan, ja vad har man att säga om den? - hahahah..... !!!
Efter skolan så drog jag och Sarah och simmade som vanligt, 2 km.
Riktigt skönt! Men nu ska jag boka tågbiljetter till Nässjö och min älskling + läsa på glosorna till imorgon också. Sen är det teletajm =D

Puss
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test