Trööött!

Hejsan alla läsare!
Hoppas ni vaknat och är pigga och glada, precis som jag..Snark.

Just nu sitter jag på min första lektion, Grafisk kommunikation.
Här lär man sig bygga upp cd/bok omslag, affischer osv alltså få upp marknadsförande föremål.
Har bara varit på en lektion innan denna så jag är ganska ny på detta, men det är verkligen super kul! 
Eftersom jag håller på mycket med events så är ju det en väldig erfarenhet att få ha denna kurs =) 

Sen så kommer jag ha 2 timmars håltimme och det är ju så tråkigt att jag inte vet vad jag ska ta mig till, tur att Malin kan hålla mig sällskap! Sen har jag Scenisk gestaltning och sist men inte minst ska jag sitta och lyssna på världens tråkigaste lärare på naturkunskap A som jag hatar mer än allt annat typ! =( 
I övrigt så ska jag bara ta det lugnt efter skolan, plugga lite möjligen men vi får se.

Puss på er!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test