Träningsfreak

Trots att det är lördag så hade jag så fint ställt klockan för att jag skulle komma i tid till mitt träningspass på morgonen.
Vaknade såklart av mig själv innan klockan ringt och rusade upp.. Kollar på klockan och upptäcker att det är lite väl tidigt för att gå upp =) Så jag gick och la mig i min varma säng och snosade i en timme, låg och tänkte på hur mysigt de varit om Simon också varit här och gosat den timmen. Tur att vi ses snart!

Jag blev snällt inskjutsad till träningen av mamma idag, min PA för dagen var Sara och hon är bara så himla go!
Hon vet pricis vad som krävs för att få mig att kämpa ännu mer haha =)
När träningen var slut så skulle jag gå hela vägen hem, fy satan vad jobbigt det var. Mina ben ville verkligen inte ta ett enda steg, som tur va så gick det bättre efter en stund och vips så va 5 kilometer ur världen! =D

Har gått ner ett kilo till så nu oxytocinerna sprudlar i hela mig (glädjehormon på ren svenska)!
Wohooo, det är väl tur det eftersom jag bestämt mig för att plugga lite i eftermiddag =)


Tänka sig att även en liten klump som jag kunde komma i from =)

Jasmin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test