Tack!

Ja, det kommer verkligen vara blandade känslor den här hösten.
Eller rättare sagt, det kommer vara skitsvårt!
Det enda som får mig riktigt glad när jag tänker framåt är att jag kommer få träffa Simon hyfsat mycket och att familjen ska åka till Stockholm tillsammans och bo på ett skitflott ställe, fira lillasyster och sen få gå och kolla på footloose där Johnny är med. Men det är nog fan ta mig de enda som kommer bli kul känns det som.
Förlåt om jag låter som världens deppapa men de hade ni nog tyck varit ganska okej om ni visste hela den negativa biten med denna hösten. Så för att inte dra ner er helt under vatten så tänker jag inte berätta hela historien.
Men kan i alla fall låta er veta att jag fick reda på för bara någon timme sen att jag ska opereras...igen.
Allt som allt 4e gången i mitt sååå "långa" liv som jag tvingas till det.
Okej det är väl jävligt lite emot vad många andra behöver göra för att ens överleva.
Men för mig känns det som miljoner gånger eftersom jag är livrädd för operationer, skiträdd!

Och jag blir inte ens sövd på denna! Utan tvingas ligga där i gröna kläder under massa starka lampor medan kirurgerna ska skära och borra ner sig i käken på mig..Allt för att en liten jävla tand inte vill komma upp! Tack.

Bara för att göra mig själv ännu deppigare så ska jag gå och plugga på glosorna vi har till i morgon.
Jasmin

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh!!! När ska ni till sthlm?

2008-09-12 @ 19:39:16
URL: http://mahaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test