Stackars lilla mig

Om ni undrar vart jag har tagit vägen så kanske jag ska berätta att jag är sjuk. Sitter...vafan, ligger här hemma snorig och go med 38.3 graders feber och hoppas på att bli frisk till imorgon. Imorgon ska nämligen jag, Hanna och Jossan(vi som dansade på den där festivalen) träffa några killar som var med där. Vi hade askul på festivalen och så tänkte vi träffas imån men nu är både jag och Jossan sjuka så vi får väl se:P Tycker i alla fall sjukt synd om mig själv just nu!!XD

Vad har annars hänt idag? Jo, Hanna berättade för mig att några i klassen hade gått ifrån en lektion och haft en av sina regelbundna pick-nicks mitt i korridoren(fråga mig inte varför de har sådana), blivit tagna på bar gärning av läraren och fått en utskällning typ...tror jag:P kan inte alla detaljerna:) Hur dum får man bli lixom?

Jaja, nu måste jag snyta mig:P Hade!
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Nää stackare... Saknade dig på narurkunskapen idag! :( Sen kan man ju undra om det kanske är jag som har smittat dig?

Krya på dig :)

2008-09-12 @ 19:46:02
URL: http://fredrikaeriksson.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Krya på dig snuff-lisa! =)

2008-09-12 @ 20:11:13
Postat av: Malin

Ni är så gulliga! Pussar på er:)

2008-09-13 @ 08:49:53
URL: http://mahaja.blogg.se/
Postat av: Marie

Varför vi har picknick i korridoren? För att det är typ det softaste ever! Häng på själv nån gång så får du se hur mysigt det är, vi har extramuggar X)Så dumma skulle jag inte vilja säga att vi är

2008-09-17 @ 19:15:36
Postat av: Kerstin

Hej

jag ser inte vad det är för fel att fika, & Dom som är ”Dumma” är de som sitter bredvid och prata högt om vad det tycker.

2008-09-18 @ 18:50:33
Postat av: Malin

Jag skrev aldrig att det var fel att fika i skolan! Jag skrev ju bara att jag inte viste varför:) Sen var det de där med att sitta och fika på lektionen som jag inte tyckte var så smart, hur lätt är det inte att åka fast då liksom? Hoppas att ni inte tog allt för illa upp! Kramar!

2008-09-19 @ 11:51:53
URL: http://mahaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test