Söta lilla mormor

Eftersom morfar är på en golftävling och mormor inte gillar att vara själv så ska hon sova över hemma hos oss idag!
Haha hon är så söt, det är så mysigt att ha henne här =)

Hon och morfar var nere i Tysklad för några dagar sedan och hade köpt med lite småpresenter till mig!


Ett par svarta rosljus (passar perfekt till mitt rum!) och en L'oreal volymissime mascara!
Tusen tack =D

Igår så bestod skoldagen näsan bara av teaterlektioner. Jag hade mitt i-val, grafisk kommunikation A på morgonen och sen hade vi akrobatik i 1,5 timmar. Skitkul! Trodde inte de menade allvar när de sa att jag skulle upp och sitta på min lilla lärares axlar och stå på henne och grejer.. Haha försöker hitta lite bilder på övningarna så ni förstår vad jag menar, kul var det i alla fall =)
Sista lektionen för dagen slutade 13.30 och då hade vi också teater. Fick kolla på en film eftersom vår teaterlärare inte mådde så bra för att de hade haft begravning för hennes pappa dagen innan.
Hade lite dpligt samvete igrå frö att jag inte tränade något men beslutade mig för att sno syrrans cykel och cykla den milen till och från skolan. Mådde bättre sen! Haha =)
Kvällen va typ skitkass saknade Simon så otroligt mycket att jag skulle kunna tagit livet av mig själv! Somnade i tårar den kvällen.

Puss
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test