Sommarsött =)

Ja, det är sant! Jag har redan börjat tänka på den varma sommaren, nu när all kyla kommer..Usch, jag fryser hur mycket som helst. Tihi snart får jag ju däremot vara i mina älsklings armar igen, tanken värmer ju lite i alla fall!

Kom hem från ett härligt träningspass och åt upp resten av salladen som jag fick av mamma.
Tänkte ringa och tjata med Simon snart också =)
Ni får ursäkta att jag pratar så otroligt mycket om honom just nu men det beror på att jag har mina små perioder och efersom jag åker till honom blir ju spänningen och längtan ännu mer!

 

Bjuder er på de sötaste bilderna från i somras, den första är på Simon och hans lilla hund Alice och den andra är på hans familj =) Kan sitta och kolla på bilderna i evigheter haha..

Jasmin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test