Sjukt spontana helger!

Jag förstår inte hur det alltid kommer sig att inget blir som man planerar över huvud taget, jaja jag ska inte klaga.
Förutom att jag har sjukt dåligt samvete för hur jag betett mig mot min älskling varje kväll denna helgen, vart så äckligt deprimerad för att jag saknat honom så..ja, jag har varit jätte tråkig emot honom. Fråga mig inte varför, borde ju vara som gladast när han äntligen är i telefon!
Men utöver det så har det ju varit ganska mysigt. Med tanke på att mormor varit här och solen tittat fram nästan hela tiden.

Idag åkte jag, mamma och mormor till Ge-kås. Jättetrött nu efter att ha gått där typ hela dagen och vi tappade bort varandra heeela tiden. För en gångs skull hade jag inte mobilen med mig dit och förföljd av otur som jag är så tappar vi ju bort varandra mitt i smeten.
Köpte en ny nätverkskabel idag eftersom min gamla gått sönder. Hoppas mitt internet funkar bättre nu! Annars så ber jag morbror ta hand om det.
Köpte typ inget alls eftersom jag egentligen inte har pengar, men utöver sladden så blev det tre t-shirtar eftersom jag behöver ha något på mig då allt är förstort numera....Finns nackdelar och fördelar med allt tydligen och desutom HATAR jag Ge-kåskläder! Men men, det är ju bara tillfälliga tröjor =)

 

 


Det var allt för mig nu ska jag plugga engelskaglosor.....yaay
..och vänta på att min älskling ska komma hem från Jönköping så jag möjligen kan vå ringa honom och visa ett lite gladare jag idag..
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test