Satan vad kallt!

Inte nog med det så ska vi ut till en stor skog med skolan idag om en halvtimme för att ha orientering!
Jag tror seriöst att jag kommer dö, visserligen är jag världens träningsfreak numera men att "frivilligt" orientera och dessutom i hundra minusgrader...USCH!

Detta inlägget kommer bli rekordkort eftersom jag måste åka snart, lite grejer som ska fixas bara men sen så..
Morgonen började i alla fall helt underbart ! =)
Älsklingen ringde och väckte mig vid åtta så jag inte skulle försova mig, eftersom jag envisades med att inte ställa klockan. Visst är han gullig =)

Nej nu måste jag gå, Malin och jag har typ världens onödigaste och längsta rast sen. får se om vi får tag i någon dator så vi kan upplysa er om hur "duktiga" vi varit!
Stackars lilla Hanna är fortfarande sjuk :/ VI SAKNAR DIG!

Puss!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test