Peddo på tåget !

Fick reda på att min operation kommer äga rum om två veckor, fredagen den 10e oktober... Fy, vill inte göra det är redan sjukt nervös!
Ska försöka tränga bort dom tankarna helt medans jag är här (= det är ju inte kul att tillbringa en hel helg med en ledsen flickvän.
Det var nog den sjukaste tågresan jag någonsin varit med om och kommer vara med om. Till en början så glömde jag ipoden hemma, alltså tre timmar på tåg med massa läxböcker...jaa kul!

Så helt plötslig går det på en tant och en gubbe, som antaglien va jobbakompisar. Han hade världens bredaste smålänska så jag förstod typ ingenting. Han pratade verkligen oavbrutet så när tanten gick av började han prata med mig istället.
När de kom på tal att jag gick teater på gymnasiet började han rabbla upp en massa "utdöda" skådisar osv som jag inte alls kände till men han pratade på som om jag kunde allt. Sen precis innan han gick av så sa han att han skulle komma ihåg mig så han kände igen mig om jag någon gång skulle visas på tv. Så jag lovade att hälsa till honom då haha =D
Han va skojig men jobbig!

Preciiiis efter att han gått av så går de på någon stockholmssnubbe... såklart.
Först gick han förbi men tvekade och satte sig på raden bredvid mig. Sen när han fick en anledning att öppna munnen började han också prata med mig... Men inte på samma sätt som gubben.
Denna mannen var väl 35 år eller något sånt och börjar snacka med mig som om jag var 23 år och hade jobb, utbildning lägenhet och allt de där xD Haha han pratade om sitt liv och om sitt jobb och jag kunde inte låta bli att lura honom, så sjukt kul! Han skulle av vid samma station som mig och trodde tydligen att jag skulle ut och festa med tjejkomisar (whaat?!). Innan vi gick av så gav han mig plötsligt sin mailadress! lol.
Då säger han att valet är mitt om jag vill träffa honom igen osv och tycker det var trevligt att råkas... Att jag inte dog! xD
Tar de som en komplimang att han gillade mig och att jag är så oroligt snygg (HAHA) men det är ju en feting diss att jag ser gammal ut! Tyckte synd om honom sen när han såg att jag stod och pussades med Simon och sen gick hand i hand tillsammans med älsklingen när vi gick förbi =) Han får skylla sig själv de peddot ^^


Jasmin

Kommentarer
Postat av: Malin

Fan va kul!!! Att du inte dogXD Nu borde Simon passa sig kanske;)

2008-09-26 @ 09:45:50
Postat av: Jasmin

Haha jo, de va nära asså! Nejdå inte behöver han göra det, skulle inte för något i live byta ut min lille smålänning <3

2008-09-27 @ 08:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test