Pånytt födelse!

Shit jag tror på gud!....Haha okej så överdriven ska jag inte vara, stackars människa =)
Men nu har jag återhämtat mig från allt det hemska som drabbat mig (åter igen, hahahah) och är så sjukt glad!

Jaja okej, det går i vågor men so what?!
För det första så är det helg och jag när jag kommer hem så möts jag av en otroligt härlig pojkvän på msn. Saknar verkligen honom men ska inte låta det ta över eftersom jag träffar honom om två veckor knappt =)
Sarah har varit en ängel denna veckan, hon har verkligen gjort mig på kanon bra humör och imorgon så ska vi ha en "hel" tjejdag! Planerna är att jag ska upp och träna kl 9.00 och sen så ska jag och Sarah mötas i stan för att sen simma 4000 m och ja..laga mat och glo på film innan hon ska jobba. Läängtar!

Ja, träningen börjar ge resultat och för att jag är så glad så visar jag en bild för er, som också bjuder på dagens enkla outfit!



Snart ska jag ut men tänkte berätta att jag ska lägga in lite filmtips nu när höstregnet har kommit ifatt oss.
Finns ju inget mysigare än att krypa ner under ett par täcken och kolla på en bra film, eller vad säger ni?

Puss på skjärten!
Jasmin

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad bra att du mår bättre gumman! Btw, du ser fantastisk ut! Puss:)

2008-09-13 @ 08:51:56
URL: http://mahaja.blogg.se/
Postat av: Martin

► riktigt snyggT! ;)

2008-09-17 @ 14:48:45
URL: http://martinblogg.inc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test