Panik!

Jag har så jävla tråkigt, ursäkta ordvalet!
Jag har verkligen bara suttit framför datorn hela dagen nu och uppe tidigt va jag också. Jag gick upp runt åtta imorse, sovit dåligt inatt. ..Inte bra alls faktiskt, de va en jobbig och orolig sömn eller hur man nu ska beskriva det som.
Borde börja plugga på mina egenska glosor men känner mig så otroligt omotiverad! Vi får se hur jag gör lite senare idag, för mycket annat lär ju faktiskt inte hända idag.

Tänkte varit uppe extra länge igår bara för att jag verkligen skulle kunna sova ut men kom inte så mycket längre än till tolv, tror jag.

Nej nu har jag bestämt mig, jag satsar på att lära in hälften av glosorna och sen tänker jag kolla på en film.
Hinner jag så ska jag göra en liten lista med filmer jag rekomenderar er att kolla på i höstregnet =)

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test