Nytt rekord!!!

Har kommit hem från Hanna efter en riktigt rolig kväll och natt:) Och nu funderar jag på om jag kanske skulle ta och sova lite. Har nämligen inte gått och lagt mig än!!! Haha! Jag och Hanna kom på den brilljanta idén att vi skulle slå hennes rekord på när man går och lägger sig och det slutade med att inte gå och lägga sig alls:P Killarna var veka så de somnade vid 6-7-tiden, var vakna en stund och sedan lät vi dem sova en timma till medans vi gick ut och gick, detta var vid 9-tiden tror jag. Efter en promenad som även innehöll en cyklande duva och en häst i rosa pumps så väckte vi killarna med ett glatt "Gomorron Gomorron". Vi var extremt pigga och de var seriöst jämförbara med zombies!!! Åhh, vad vi skröt:)

Nu kan jag alltså meddela att jag satt ett personligt rekord i "Att vara vaken" och detta ligger då på 31 timmar kl 16.00!
Tänkte nog sova senare:P

Anledningen till varför jag tänkte sova är att jag senare ikväll ska iväg till Falkenbergs största fest den här helgen och vill vara lite social i alla fall:P Får se hur jag gör:P
Nu ska jag i alla fall ta det lugnt tills klockan bli fyra, då kan jag ju sova om jag vill!!!!
Puss o Kram!! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test