Mörbultad som få

Jag vet inte, men jag måste slagit i huvudet riktigt hårt inatt..Många av er tycker säkert jag är helt knäpp när ni får veta vad jag gjort idag!
Jag gick nämligen upp vid halv 9 för att gymma en timme senare. observera att jag cyklade, stressad som ett as in till stan. Efter träningen mötte jag upp Sarah, då cyklade vi till klitte och simmade 1000 m..Sen cyklade vi hem till henne, sen till en affär, sen vidare till fynda och SEN hem till mig.

Ställer jag mig upp så viker sig benen det är helt galet, dessutom gick vi ut och gick 40 min pga att de va så fint väder.
Hur som helst tycker jag att jag varit jätteduktig idag!

Har dessutom suttit och kommit på och skrivit ner en hel jävla idrottslektion och jag spyr snart på de! Usch...Träning, de ger mig kalla kårar just nu x)
Eftersom jag inte har något att göra ikväll så tänker jag vara duktig och pricka för 30 glosor vi har till på tisdag, skulle tro att jag slutar framför en film ikväll!
På tal om det, igår så åkte jag, mamma och Julia till min moster och kusinen. Där åt vi världens middag med dem och regissörerna Anders och Kålle. En väldigt mysig kväll om jag får säga det själv.

Återkommer sen!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test