Kortfattat om dagen och "Dagens citat"

Det har varit en ganska vanlig skoldag med trädskådning, matematiksjuka, balett och framför allt engelska med Per!!!! Haha, jag och Jasmin kan inte hjälpa det! Han är lite bortkommen och man kan bara inte vara allvarlig en hel engelskalektion. Jag måste tala väldigt dålig engelska för han fattar aldrig vad jag menar, å andra sidan har jag mvg så...
Sista lektionen bestod av balett så jag och Hanna drog till smedja, tog varsitt äpple och lade oss i solen. Så härligt! Man ska ta vara å alla tillfällen nu när hösten nalkas:)

Dagens citat kom såklart på engelskan och notera våran dåliga humor trots att det var första lektionen!!!
"Ja! Vi leker ko! Klara, färdiga, idissla!!!!!!!!!"

Imorgon ska vi ta skolfoto så nu ska man väl välja kläder då:P
Haha! Puss o Kram! //Malin

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Haha tyckte faktiskt att det var rättså roligt XD. Men å andra sidan så är väl inte min humor den bästa.:P

2008-09-03 @ 18:06:38
URL: http://fredrikaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test