Klassade som idioter

Denna dagen har verkligen varit helt körd! Inte nog med att engelskan och naturkunskapen "försvann" som vi nämde innan idag så lyckades jag och Malin med allt annat också.
Vi satt i matsalen och diskuterade om hur otroligt skoltrötta vi är just nu, ju mer tiden gick desto mer deprimerade blev vi, ja tänk er själva?

Det slutade med att vi fick springa tillbaka till skåen sen för att inte missa matten helt, väl där så upptäcker jag att jag helt glömt av att vi skulle ha matte idag. Alltså, alla mina mattegrejer ligger så snällt hemma.
Hur som helst blev vi lite försenade och jag fick skrapa ihop penna, papper och mattebok under lektionens gång. Ja, jag hann med det jag skulle i alla fall men fy så tråkigt vi hade.
Det enda som va kul var att jag satt och pratade med Malin lite då och då som i sin tur satt och lyssnade på sin ipod. Vilket resulterade i att hon inte hört ett ord.

När vi sen skulle ta oss till dans/teaterhuset som ligger en bit ifrån skolan så ösregnade det och blåste.
Där gick vi och fastnade i mitt paraply som dessutom höll på att flyga iväg osv osv.
Vi hade ca 10 min på oss att ta oss till lokalen (ungefär så lång tid det tar att gå dit, men sen ska man ju byta om), vi stressade som yra hönor hela vägen dit och rusar in i lokalerna..Såklart gaanska så försenade.
Trodde vi ja... Det var andra klasser där och faktum är att vi var en timme för TIDIGA. Klassas vi som idioter nu eller vad säger ni?

Efter skolan drog jag och tränade, har suttit och kollat på film nu ikväll, ska ringa Simon nu innan jag deppar ihop helt.
Puss på er
Jasmin

Kommentarer
Postat av: Malin

Fan vad vi är tragiska:P Hanna får aldrig åka igen!! :) Vi klarar oss verkligen inte utan henne:D

2008-10-01 @ 21:38:30
URL: http://mahaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test