Kär!

Tro det eller ej men jag är så jävla kär!!
Har hört en väldans speciell låt idag, vet inte vad det är för något speciellt med den men den har verkligen fångat mig. Känns nästan som om jag inte kan andas, ja ni vet ett sånt dära tryck i bröstet liksom.

Inte alls musik jag vanligen lyssnar på men med den här sa det bara klick.
För att världen inte ska behöva gå miste om dem så rekomenderar jag verkligen er att lyssna!
Living The Dream / Myspace!

Bandet heter alltså Living the dream och det är just låten For you som jag föll för men alla är underbara!



Bilderna är på Kristian Forsell som är en utav gitarristerna i bandet och dessutom är den som skrivit låtarna!
Haha känner mig som en liten 12-åring som säter upp bilder på en idol men så är det inte ! =)
Ville bara tipsa om detta, nu drar jag mig tilbaka för ikväll och lovar att återkomma imorgon efter träningen på morgonen.

Jasmin






Kommentarer
Postat av: Malin

Gulligt JasminX)

2008-09-20 @ 12:24:07
URL: http://mahaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test