Helvetes...

förbannade fan! Åhh vad arg jag blir!
För det första så skit det verkligen urdåligt på övningskörningen idag, eftersom morfar hoppat över ett par grundläggande steg i körningen! Det är lätt att bara gasa och växla, men alla andra smådetaljer som gör hela körningen sen har han inte alls gått igenom från grunden. Jag tänker vägra köra en enda meter till innan vi lugnt går igenom allt från början på en stor parkering istället för på vägen direkt!

Hur som helst så tog jag moppen in till stan sen eftersom min cyel har punka, köpte en höstjacka som jag lagt undan och verkligen är så kär i!
Efter det så skulle jag åka och simma men upptäcker att badhuset är stängt och inte öppnar förrän vid fyra på måndagar.. Börjar svära för mig själv och bli ännu mer irriterad.
Strax efter jag kommit hem igen så kommer mamma med en härlig kycklingsallad till mig, det lindrade en hel del kan jag säga. Dessutom så lovade hon att vi ska ut och köra med den nya bilen snart. (På parkering och gå igenom allt)

För att göra av med mitt djävulska humör så ska jag plugga lite och sen gå ut och gå i någon timme!
Tur att jag har mitt gympass ikväll också =)
Om inte detta hjälper kan jag alltid gå och kolla på min fina jacka =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test