G'morning sunshines!

Hur jobbigt är det inte att behöva gå upp när det är både mörkt och kallt? I vilket fall som helst så tog det inte allt för lång stund för mig att kliva upp eftersom jag gick och la mig redan klockan tio igårkväll. Va så jävla trött =)
Detta blir antaglien mitt första och sista inlägg för dagen, mitt schema idag är fullspäckat asså!

Först går jag i skolan mellan 08.00-16.00 och direkt efter det så ska jag klippa av alla mina lockar och...nej skojade bara =) Ska bara toppa mig LIITE och lägga i lite slingor så det ser lite livfullt ut.
Sen är det bara till att rusa vidare till nästa fas som är styrelsemöte med Mf Kulturlagret.. Huvudämnet där för kvällen är nog för det stora konserten jag håller i ;) Spännande, spännande!
Tänker inte avslöja allt för mycket än men det kommer bli grymt! =D

När jag sen äntligen får komma hem så måste jag packa inför morgondagen, äntligen får man komma bort härifråån!!
Detta blir nästan min enda skoldag för veckan, hade ju studiedag igår och imorgon går jag bara halva dagen för att jag ska åka till Halmstads Sjukhus för att träffa ett par kirurger som ska utföra min operation så småning om i höst..usch!
Dom ska röntga och undersöka mig för att få sig en egen bild av hur läget ser ut, haha =) låter som värsta skadan men det är det inte mina vänner. SEN ÅKER JAG! =D gissa vart...? ;D



Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test