Fint hår igen!

Känns jätteskönt att äntligen fått bort allt de slita från mitt hår och dessutom gjort det lite livfullt genom att lagt till massor med tunna guldfärgade slingor i mitt numera nötbruna hår =)
Hade en sån jävla tur dessutom! Jag hade planerat att verkligen lägga ut pengar på att köpa ett bra schampoo och balsam för att mitt hår ska växa bättre utan att bli risigt (ni med lockar vet vad jag snackar om).
Det råkade vara så att jag fick köpa varje flaska för 50:-/st istället för vanliga 170:-/st
Just den serien som stärker och reparerar ska bya design på sina flaskor så dom såldes ut.

Så jag köpte glatt ett schampoo och två balsam ur den serien! =D
Inte små förpackningar heller och dom räcker ju i en evighet, wohooo!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test