Det blir aldrig riktigt som man tänkt sig!

Ja, skulle ju då på en fest i Vinberg igår. Vi kom dit och tänkte shit va mycket folk, vad kul...men tro det eller ej, vi kom aldrig ens in!!! Det var fullt:P Men vi stod kvar en stund eftersom att vi var personligt inbjudna av arrangören och borde blivit innsläppta då. Haha! Då kom polisen och tvingade ut alla och festen var över. Satan! Där stod vi i kylan och visste inte vart vi skulle ta vägen! Det hela slutade med att vi åkte hem och klockan 1 låg jag i sängen:P Det var den kvällen det! Jag hoppas att komunen börjar tänka snart! Jag menar, om hela Falkenberg kommer till samma fest så den inte ens kan bli av så är det något som är fel!:P

Sedan vill jag bara rätta mig själv! Skrev i ett inlägg att jag satt ett rekord på 31 timmar eller hur:) Tja, jag gick aldrig och lade mig så nu har detta ändrats till 40 timmar!!!! Haha! Nästa gång blir det 48, två dygn låter ju så mycket bättre:P Vaknade vi halv 12 idag vilket jag inte gjort på 5 år heller så jag kan ana en viss skillnad:D

Nu ska jag äta och sedan sticker jag nog till Fredrika en stund:)
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Du är så knäpp, tycker inte det låter som en bra ide att vara uppe i 48 timmar. Ni skulle ha med mig på en sådan grej jag skulle bombis somna inna 24 timmar var nådda. haha ;)

2008-09-22 @ 22:36:57
URL: http://fredrikaeriksson.blogg.se/
Postat av: Malin

Nädå, inte om du är med mig och Hanna!!XD

2008-09-23 @ 20:59:45
URL: http://mahaja.blogg.se/
Postat av: Martin

haha jag va där i 2 timmar sen blev jag utslängd x( men jag hade kul i 2 timmar :) (har jag fattat rätt?? uppe i 40 timmar???)

2008-09-27 @ 19:30:46
Postat av: Malin

Jajamensan:D Ganska stolt faktiskt!!:P

2008-09-27 @ 19:35:55
URL: http://mahaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test