Dagen jag väntat på

Ska till Halmstad för röntgen och undersökning idag och är gaanska så nervös för planeringen av operationen.
Jag vill inte.. Jag har gjort en liknande operation förr och fick bara bedövning och var vaken under hela ingreppet och det vägrar jag vara denna gången också eftersom detta är lita värre.

För er som undrar så ska dom gå ner i käken för att fästa en liiiiten kedja vid en tand som inte verkar förstå att den måste komma upp. Delvis så ska man dra upp tanden och hjälpa den på traven. Asså fattar ni, dom ska NER i käken på mig, helvete heller att jag tänker vara vaken då!

I eftermiddag så tar jag tåget mot ni vet vem och kommer inte hem förrän på söndag, ska bli så kul!
Lovar att jag ska försöka blogga en massor i alla fall =)

Puss på er!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test