Back to reality

Då var allt tillbaka i sin vanliga ordning nu igen... Jag vet knappt vad jag ska skriva så tråkigt och deprimerande är det!
I vilket fall som helst så har helgen varit helt fantastisk och det har blivit massor med gos och små promenader ute i solen. Jag och älsklingen gick dessutom ut en kväll runt elvatiden, det var helt stjärnklart så vi gick till en fotbollsplan i utkanten av samhället där det var helt mörkt. Stod och kollade rätt upp i det blå, ursäkta, svarta.
så otroligt mysigt va det och svinkallt så jag tryckte mig som en igel mot Simon =D

Jag var deppig hela gårdagen, just för att jag skulle få åka hem igen och lämna honom. Just typiskt va? Vara deppig och förstöra hela dagen... Det värmde ju såå otroligt mycket att ha i tanken att man hade en 4,5 timmars resa framför sig också. Åkte nämligen via Göteborg denna gången. Hade såklart glömt ipoden hemma så jag fick sitta och plugga...

Nog om det, ska inte trötta ut er. Jag börjar första lektionen, idrott kl 13.00
Så jag tänkte passa på att plugga nu på förmiddagen. Det blir nog till att åka och simma efter skolan, blir både skönt och tråkigt. Visar dagens outfit/ nyinköpta kläder senare idag!

Puss
Jasmin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test