Woho, fredag!

Detta innebär något utav de tråkigaste dagarna i skolan, vet knappt vilken som är värst.. Men skitsamma, jag tog mig igenom det och nu sitter jag här! Tillskillnad från Malin så har jag haft lektioner precis hela dagen, har skitont i huvvet och är tät i näsan så det blir till att hoppa över träningen ikväll och bara ta det lugnt!

Kollade precis på en liten fjortis film haha, Another cinderella story... Tja, ska tipsa om den för mina två galna danskompisar =) Då det var ungefär de filmen handlade om haha!!
Detta kanske låter rätt deprimerande, men funderar på att "städa" i mitt rum, känns fel att det ska ligga kläder och smink typ överallt en fredagkväll... Kanske har feber trots altl eller vad säger ni?

Om ni lovar att inte anmäla mig nu haha så kan jag skryta med att jag snaart har Arn 2 på hårddisken!!! WAAAAH längtat som en galning men nu är den på g till min kära dumburk =D Excited
Har ett par bilder som förhoppningsvit kommer upp, bla dagens outfit men eftersom dom togs me lillsyrrans nya sytemkamera så har jag inte fått in tekniken för alla knappar än.

C Ya!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test