Viiiila!

Malin har redan dragit grundhistorien så det skiter jag i för den här gången! =)
Jag är minst sagt lika trött som henne, vaknade upp utan röst idag och har varit jättehes resten av dagen. Men jag kämpade på bra tycker jag! Imorgon är våra teaterlektioner inställda, med andra ord har jag bara "två" lektioner imorgon. Jag kommer missa den sista eftersom jag ska övningsköra hem till älsklingen imorrn och kidnappa honom med mig till Falkenberg, schhh! Funderar om jag ens ska gå på första men suck, det blir nog så... hahaha

Kan inte bärga mig tills imorgon då jag får va i hans armar igen!!!
Annars händer det inte så mycket, mest myspys hela dagen imorgon. Lördagen kommer ju bli ganska fartfylld så det är bäst att vila medan man hinner!
Fick ett litet paket från ellos.se idag, visar innehållet imorgon!

Puss på er!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test