Veckans inköp!

Fick hem ett paket från ellos.se i slutet av förra veckan (räknar det som denna veckas inköp)



Klänning i siden, 149 SEK
Längre tröja, 199 SEK

Jättehärliga plagg, klänningen känner man sig som en het prinsessa i haha.. Den lämpar sig i alla fall bra för höstens/vinterns små händelser =)
Tröjan är lagom lång för att användas till både jeans och leggins och dessutom skit skön!



Hudcréme 249 SEK finns i nästan alla hälsobutiker, denna köpte jag på Life.
Har lite problem med min hy, haft sen jag var jätteliten. Den här fungerar verkligen och är hur bra som helst, verkligen till att rekomendera!


90 Linser 642 SEK lensway.se

Brukar vanligtvis bara ha Focus Dailies men mina ögon blir lätt torra framåt dagen så därför ska jag prova dessa, dubbelt så dyrare men de återfuktar tydligen varje gång man blinkar. Värt ett försök eftersom jag är rädd om mina ögon.
Tack vare pappa kan jag beställa hem ett 90 packs låda! Vill göra en laseroperation men det kan man tydligen inte förrän man fyllt 20 år. Så det får vänta, men jag skulel göra vad som helst för perfekt syn!

Godnatt!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test