Vad händer hos mig?

Igår så var jag och alla andra luciakandidater och sjöng in lucialåten i radio, en och en. Det gick väl si sådär om jag ska vara helt ärlig, versen lät helt okej men när de höga tonerna i refrängen kommer så märker man ganska tydligt av att min hals inte mår så bra just nu, är inte det just typiskt att jag går och får så jävla ont i halsen just precis nu?!
Jaja.. ska ni lyssna så lyssna INTE på refrängen är ni snälla!

Rösta kan ni göra på www.hn.se/lucia/lucia_fbg jag är nummer 4 och bilden ser ut såhär...
Jag själv tycker att den ser ganska knäpp ut eftersom dom plattat håret på mig, gillar mina lockar mycket mer!



För övrigt så är jag sjuk just nu vilket inte alls är kul. Missar en hel del i skolan också men är tvungen att gå på teaterlektionerna eftersom vi repar för fullt inför föreställningarna nästa vecka som ska bli så kul! Hoppas min hals lugnar ner sig tills dess och inte blir värre i alla fall!

Annars är det ganska lugnt, pluggar lite här hemma eftersom jag inte kan träna nu när hälsan sviker.
Nästa vecka har jag fullt upp hela tiden. Repa med luciorna, intervju i radio som luciakandidat + intervju i tidningen HN för konserten.
Skolan är alltså inte som den brukar, hela tisdag så ska vi repa och köra lite övergångsrep när vi flyttar in på stadsteatern, hela onsdag har vi föreställningar mellan 8.30- 20.30 och torsdag så består halva dagen av en föreställning innan allt övergår till det normala.
Jag ska dessutom (som det ser ut just nu) övningsköra hem till älsklingen i Småland för att hämta hit honom på fredag, han ska nämligen vara här nästa helg för att hålla mig sällskap på konserten.
Med andra ord går hela lördagen åt musiken, kulkul! Detta är min kommande vecka, hoppas ni får lika kul som jag tänker ha!

Nu ska jag återgå till mitt plugg och sen krypa ner i sängen och kolla på film och dricka te =D
Pusspuss!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test