Torsdag

Jag börjar bli riktigt rastlös här hemma nu, det är nog första gången på några år som jag är hemma en hel vecka från skolan pga att jag vart sjuk! Sov ganska bra inatt faktiskt, hostade inte så mycket så det går ju i alla fall åt rätt håll!
Usch, jag har suttit framför datorn nästan hela dagen, så sjukt tråkigt.. Kollat på Cinderella Man, Mtv och annat som inte vart allt för roande. Tack och lov kom mormor och släpade ut mig, vi åkte och köpte nya gardiner till mitt rum och efter det såfixade vi med dom en del.
Sen traskade jag ut i mörkret och köpte hem jordgubbste och halstabletter nu är det jag mot halsen!



Färgerna ser något annorlunda ut på bild, tex "trådpanelen" den är mer kopparfärgad än orange liksom haha ^^

Jasmin

Kommentarer
Postat av: Annonsera gratis

På onsdag öppnas en ny blogg. En köp och säljblogg!

Har du någonting som du vill bli av med, släng in en annons helt kostnadsfritt!

Självklart kan du göra fler än en annonser!

Eftersom det är gratis så har du ingenting att förlora!

Lycka till!

2008-11-27 @ 23:56:46
URL: http://annonsera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test