Tidigt luciafirande

Dagen började helt okej, vaknade i min dundersköna säng och ville inte förstå att jag vaknat.. Det va ju så skööönt! =D
Hur som helst så kom jag upp efter en stund och släpades iväg för att hugga en julgran, hittade en jättefin!
Verkligen längtar till de dagarna innan jul då vi kan få sätta in den.
Sen åkte allihop som vi huggt gran med hem till mormor och morfar för att få i oss lite grillad korv, vilket jag knappt hann.

Jag skulle nämligen möta upp luciorna på Coop Forum för att vi skulle gå runt och sjunga och dela ut pepparkakor till alla små barn haha =) Cute.
När mamma hämtat upp mig åkte vi till Fynda och gick runt där lite i godan ro. Somnade nästan i soffan när jag kom hem, jag är så sjukt trött! Precis när jag känner att jag håller på att somna är det bara till att byta om för luciafirande nr två för dagen. Denna gången skulle vi till Lions, jättetrevliga gubbar och gummor som satt och grät när vi sjöng haha =D
Vi fick till och med varsin burk med fin choklad :O

Så bra va det väl ändå inte? ^^
Alla är spända inför imorgon då vi får reda på vem som blir lucian, alla är glada och ser fram emot det vem det än blir. Haha, no hard feelings =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test