Tatueringar?!!!

Vaknade imorse trött efter en rolig kväll och inser att jag är täckt med tatueringar! Nä:p men stämplar sitter lite var stans på kroppen och nu vet jag hur en ge-kås-vara känner sig! Var på konserten "Born in Falkenberg" som Jasmin anordnade igår. Alla tre var där och och jag och Hanna satt i entrén. Vilket betyder att vi hade varsin stämpel i handen...ja, ni fattar hur det slutade! Hrm!
Vi hade kul och måste säga att jasmin, du är en jävel på att fixa konserter:D
Idag får vi ses om det blir lite mys med Mahaja:P och ska lägga upp de där bilderna som jag lovat visa. Haha, lovar så mycket så det är kanske dags att faktiskt hålla det jag lovar:P

Puss o Kram! //Malin

Kommentarer
Postat av: Karin

Och detta skrev du för 2 timmar sedan... var e bilderna??? ;)

2008-11-16 @ 16:17:08
URL: http://karinfagerblom.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Haha, man tackar för de fina orden!

2008-11-16 @ 18:06:59
URL: http://mahaja.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag håller med Malin. Jasmin du är bäst på att fixa till bra konserter.

Va en super kul kväll!!!

2008-11-17 @ 18:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test