Söndag

För att vara söndag har det varit en helt okej dag, för en gångs skull vaknade jag upp ganska utvilad.
Orsaken är den att jag hade älsklingen i telefon till jag i princip hade somnat inatt, mina sömn problem är mycket just på grund utav att det är så jobbigt och svårt att sova själv.

Följde med min moster till Halmstad för att lämna lite kostymer från Madicken, en inte alltför krävande resa =)
Men det var mysigt att få sitta i en bil medan regnet öste ner utanför tillsammans med en fantastisk människa.
Sitter just nu och avnjuter en kopp vaniljte med lite tända ljus omkring mig framför en film.
Ska försöka mig på att träna lite eftersom jag mår lite bättre idag men jag ska ta det lugnt, sen så ska vi äta middag hos mormor och morfar =)

Det var allt för mig, baai!
Jasmin

 

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: MEN TAACK! Glad jag blir : )

2008-11-09 @ 21:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test